13 תשובות
אתה נכנס בשער אחרי המנהרה ואמורים לבוא לקחת אתכם
שואל השאלה:
אבל לאן אני נכנס מכתחילה?
אבל לאן אני נכנס מכתחילה?
אנונימי
מה הכוןנה?
מתחנת הרכבת?
מתחנת הרכבת?
שואל השאלה:
אני יורד בתחנה חוצות המפרץ ואז הבנתי שיש קיצור להליכה שזה 10 דק בערך עד שאני מגיע אבל מה אני צריך להראות בכניסה כדי שיכניסו אותי? ומי יגיד לי לאן ללכת
אני יורד בתחנה חוצות המפרץ ואז הבנתי שיש קיצור להליכה שזה 10 דק בערך עד שאני מגיע אבל מה אני צריך להראות בכניסה כדי שיכניסו אותי? ומי יגיד לי לאן ללכת
אנונימי
את הזימון אם אני זוכרת נכון ותביא תז ליתר בטחון
אל תדאג הם לא ישאירו אתכם בלי השגחה ובלי הוראות שמה,
חוץ מזה אתה תהיה עם שאר האנשים שעושים את המיונים, לא לבד
אל תדאג הם לא ישאירו אתכם בלי השגחה ובלי הוראות שמה,
חוץ מזה אתה תהיה עם שאר האנשים שעושים את המיונים, לא לבד
שואל השאלה:
אין לי זימון דיברו איתי בטלפון ואמרו לי להביא תז
אני מלשב ויש לי רק סיווג ביטחוני
אין לי זימון דיברו איתי בטלפון ואמרו לי להביא תז
אני מלשב ויש לי רק סיווג ביטחוני
אנונימי
אם אמרו לך להביא רק תז אז תביא רק תז לא לדאוג יותר מדי
שואל השאלה:
לא דואג רק רוצה לדעת
לא דואג רק רוצה לדעת
אנונימי
אתה נכנס רגיל בש.ג, אף אחד לא בא לקחת אותך כי לא צריך, פשוט הולך לפי הפס הכחול ברצפה וזה מוביל אותך לחדר התחקיר.
אנונימית
שואל השאלה:
מראה רק תז בכניסה ויכניסו אותי?
מראה רק תז בכניסה ויכניסו אותי?
אנונימי
כן, אתה אומר שבאת בשביל סיווג בטחוני ומראה תעודת זהות ואז יכניסו אותך.
אבל אתה חייב לחכות שישלחו לך הודעה עם תאריך ובתאריך הזה אתה מגיע לשם.
אבל אתה חייב לחכות שישלחו לך הודעה עם תאריך ובתאריך הזה אתה מגיע לשם.
אנונימית
שואל השאלה:
דיברו איתי בטלפון לא שלחו לי הודעה
דיברו איתי בטלפון לא שלחו לי הודעה
אנונימי
אז להתקשר לחיל האוויר או למיטב ויש שם באחת השלוחות מענה לגבי שאלות על סיווג אז תשאל לגבי תאריך, כי אם תגיע על דעת עצמך בלי שיגידו לך תאריך ושעה אז לא יכניסו אותך וסתם תגיע עד לבסיס וחבל.
אנונימית
באותו הנושא: