5 תשובות
סתם שטויות כל שנה אומרים את זה ולא קורה בסוף כלום
שואל השאלה:
למה שאיסטגרם יחסום ת'עמוד שלהם?
אנונימי
וואי אין לי מושג חשבתי זה באג
אנונימית
כדי שיראו שהם פעילים שאינסטגרם לא יחסמו להם את העמוד
עכשיו אינסטגרם חוסמים הרבה עמודים לא פעילים אז אנשים מעלים סטורים כדי שלא יחסמו להם