8 תשובות
הכל טוב! היותך תלמיד באמת
מצטיין כמו שאמרת הציון הנמוך הזה יפגע לך אוליי ב2 נק בממוצע אם בכלל
מצטיין כמו שאמרת הציון הנמוך הזה יפגע לך אוליי ב2 נק בממוצע אם בכלל
אם אתה תלמיד מצטיין אין סיבה לזה מותר להיכשל ואני מניח שאם אמא שלך לא מבינה את זה אז יש לה ליטרלי בעיה כי אתה בקושי נכשלת אי פעם ומכישלון אפשר רק לצמוח ואני בטוח שתצליח לחזור למסלול הכל קול
הכל טובב
זה קורה שלפעמים מבחן לא הולך זה קורה לכולם באמת
זה רק מבחן
זה קורה שלפעמים מבחן לא הולך זה קורה לכולם באמת
זה רק מבחן
אי אפשר ללמוד מבלי לטעות, זה בסדר ומבורך כל עוד תפיק מזה לקחים, לטעות זה דבר שצריך לשמוח עליו כי אז אתה תדע איך להימנע מלחזור על אותה טעות, פשוט כשזה מבחנים ומספרים שמודבקים לך לפנים כמו שמערכת החינוך יודעת לעשות קשה ללמוד להעריך את החשיבות החיובית של לטעות..
קבלתי עכשיו 55 במבחן במתמטיקה אז בוא נבכה ביחד:(
הכל טוב! לכולם יש נפילות בחיים
זאת רק תחילת שנה עוד תוכל לשנות את הציון שלך במבחנים הבאים
הכל טוב! לכולם יש נפילות בחיים
זאת רק תחילת שנה עוד תוכל לשנות את הציון שלך במבחנים הבאים
תשמע, אני ממש מבינה אותך. אני רגילה לקבל ממוצע של 100 במתמטיקה תמיד - וגם לי היה מבחן במתמטיקה לא מזמן (עדיין לא קיבלנו תשובות). הלך לי ממש בסדר גמור - אבל אני חושבת שטעיתי בשאלה אחת שאני לא יודעת כמה נקודות היא. אז זה ממש מלחיץ אותי.
זה ממש קשה לשמור על הצטיינות כל החיים ובכל זמן נתון, למדתי שלפעמים נופלים - אבל צריך לדעת לקום מהנפילות (לי אישית מאוד קשה לעשות את זה, כן).
אני חושבת שאתה צריך לחכות לתשובות הסופיות (אני ביחד איתך בזה).
בע"ה ששנינו נקבל ציון טוב, אמן
זה ממש קשה לשמור על הצטיינות כל החיים ובכל זמן נתון, למדתי שלפעמים נופלים - אבל צריך לדעת לקום מהנפילות (לי אישית מאוד קשה לעשות את זה, כן).
אני חושבת שאתה צריך לחכות לתשובות הסופיות (אני ביחד איתך בזה).
בע"ה ששנינו נקבל ציון טוב, אמן
בינתיים זה אתה שמרגיש שאכזבת ופגעת. אם אני קורא מה שכתבת, היא לא אמרה את זה. היא אמרה שהיא לא מאמינה, וזה יותר נשמע כאילו היא חושבת שאתה סתם נבהלת ובסוף תקבל ציון גבוה. וכאילו רצתה לעודד.
אם זה ככה, אז ברור שהיא לא הצליחה לעודד, להיפך, אתה נשארת לבד ובמקום להתנחם אתה גם מרגיש שאכזבת ופגעת, וזה לא מגיע לך כי זאת מעידה חד פעמית. מה שהיית צריך לשמוע זה שהיא רואה כמה קשה לך, ושהיא יודעת שאתה חרוץ ומוכשר ולא שופטת אותך לפי מבחן אחד, ושהיא תקבל אותך באהבה עם כל ציון.
אתה חושב שאם תגיד לה את זה, היא תבין?
אם זה ככה, אז ברור שהיא לא הצליחה לעודד, להיפך, אתה נשארת לבד ובמקום להתנחם אתה גם מרגיש שאכזבת ופגעת, וזה לא מגיע לך כי זאת מעידה חד פעמית. מה שהיית צריך לשמוע זה שהיא רואה כמה קשה לך, ושהיא יודעת שאתה חרוץ ומוכשר ולא שופטת אותך לפי מבחן אחד, ושהיא תקבל אותך באהבה עם כל ציון.
אתה חושב שאם תגיד לה את זה, היא תבין?
ברו אתה בטוח יותר טוב מאמא שלך אז שתסתום תפה
באותו הנושא: