4 תשובות
יש אצלי במשרד 40-30% נשים הערכה גסה
אבל זה לא קשור לזה שהן נשים
זה קשור לזה שהחברה מכתיבה לנו שזה מקצוע גברי
אם תשקיעי ותלמדי תגיעי לשם בהחלט
אבל זה לא קשור לזה שהן נשים
זה קשור לזה שהחברה מכתיבה לנו שזה מקצוע גברי
אם תשקיעי ותלמדי תגיעי לשם בהחלט
את יכולה.יש הרבה נשים בהייטק,סמנכליו"ת,מנכליו"ת.
אני מסכימה עם זאת שכתבה שזה פחות מוכר כי זה מה שמכתיבים לנו, תעשי מה שעושה לך טוב לא מה שרוצים שתעשי
שטויות יש גם מתכנתות
מה שכן- אם את רוצה את זה נטו בשביל הכסף אז תחשבי פעמיים כי זה מקצוע שלא מתאים לכולם. כסף זה חשוב ואני שמחה שאת שואפת למעלה, אבל אם לא תאהבי את המקצוע זה לא יעבוד.
מה שכן- אם את רוצה את זה נטו בשביל הכסף אז תחשבי פעמיים כי זה מקצוע שלא מתאים לכולם. כסף זה חשוב ואני שמחה שאת שואפת למעלה, אבל אם לא תאהבי את המקצוע זה לא יעבוד.
באותו הנושא: