8 תשובות
מרתיחים מים בסיר גדול שמים את הרביולי במים ומחכים שלוש דקות,מוצאים עם כף עם חורים בעדינות שמים בקערה להתקרר,אפשר גם להוסיף רוטב
Zm
קוראים מה כתוב על הקופסה
בדכ יש הוראות (אבל אם הן אז זה כמו פסטה כזה)
תרתיחי מים שימי קצת מלח
שימי את הרביולי ותחכי שהוא יתרכך

ותגיני רוטב שאת אוהבת ואחכ תחברי אותם
שואל השאלה:
לשים מכסה? על הסיר אחרי שאני שמה את המים?
אנונימית
^ לא חייב
יש על זה מתכון בטח
אנונימית
שמים במים חמים כמה דקות לרוב רשום ורצוי להכין גם רוטב שמנת