5 תשובות
כי אינסטגרם חוסמים עמודים לא פעילים, כדי להראות שאתם פעילים מעלים מסך שחור, אפשר להעלות גם כל דבר אחר.
שואל השאלה:
ראיתי אבל שאנשים העלו לפני שעה -שעתיים, עדיין צריך?
אנונימית
כאן לפני שם מתחכם

וזה כדי לראות אם את פעילה או לא וכדי שלא יחסמו לך
כי אינסטגרם חוסם עמודים לא פעילים אז כולם מעלים ליתר ביטחון
זה לא חייב בהכרח להיות מסך שחור את יכולה להעלות שיר או משהו
אינסטגרם חוסם עמודים לא פעילים אז אנשים מעלים את זה כדי להראות שהם פעילים כביכול