התחברות הרשמה

בנים מחר זה הראשון בנובמבר חחח איך אתם עם זה

31 באוקטובר 2022, 18:56
נובמברצו ראשוןגיוסמתיאתגר הנובמבר    
3 תשובות
מסכנים
Z
Zm
מוותר
Zzz
פאק
א
אבו דאוד
באותו הנושא:
לא הבנתי למה בנים לא יכולים ל*** בנובמבר?
בנים, מחר הראשון בנובמבר מי משתתף באתגר
למה בנים שואלים אחד את השני איך הלך להם בנובמבר?
זה רק בנים באתגר הזה שאסור לאונ* בנובמבר?
בנים אתם שומרים נובמבר?אני נשברתי ביום הראשון
אני בכיתה יא ולא קיבלתי זימון לצו ראשון ואני אהיה בן 17 בנובמבר מה לעשות?
לא הבנתי מה קורה בנובמבר לבנים שאומרים בנים תתכוננו
למה בנים לא יכולים לא*נן בנובמבר?
אם נולדתי בנובמבר 2003 מתי יהיה הצו הראשון שלי?
בנים שכחנו לשאול! איך היה בנובמבר הצלחתם?
בנים אתם משתתפים בנובמבר? איך הולך?