2 תשובות
לדעתי עדיף לך לעבוד זה לא הכי נעים להגיד דקה תשעים וגם תחשבי את מרוויחה כסף
תגידי לה אפ זה לא חובה אז אין עם שה בעיה
באותו הנושא: