התחברות
הרשמה
המנהלת שלי שאלה אותי אם אני אגיע לעבוד בבחירות, ואמרתי לה שאין לי בעיה
אבל אני עכשיו במשמרת ערב ואין לי כוח להגיע מחר מוקדם, זה יהיה לא יפה להגיד לה עכשיו שאני לא יכולה להגיע בסוף מחר? זו משמרת שהיא לפי בחירה ולא חובה להגיע
31 באוקטובר 2022, 18:45
בחירות
עבודה
עבודת נוער
פוליטיקה
חיפוש עבודה
2 תשובות
לדעתי עדיף לך לעבוד זה לא הכי נעים להגיד דקה תשעים וגם תחשבי את מרוויחה כסף
א
אנונימית;(
תגידי לה אפ זה לא חובה אז אין עם שה בעיה
כ
כינויי~
באותו הנושא:
הודעתי למנהלת שלי שאני לא אגיע לעבוד היום
המנהלת שלי בעבודה יכולה להכריח אותי להגיע לעבוד והיא תשחרר אותי מוקדם למרות שאני לא מרגישה טוב? מעדיפה להוציא מחלה וזה
לא הייתי אמורה לעבוד היום, והעובדת השנייה הבריזה אז המנהלת שלי שלחה
אני עובדת בגן והמנהלת ביקשה שאני אגיע למרות שלא קיבלתי תשובה לבדיקת קורונה הגיוני?
אני מחר מתחילה לעבוד ואני כנראה אגיע באטובוס לפי החוק צריכים לשלם לי דמי החזרות
מה עושים אם אתמול הייתי בעבודה והבן של המנהלת בא לעבוד גם וקצת נדלקתי עליו אבל כאילו בכל זאת הוא הבן של המנהלת...
סבתא שלי נפטרה תנו לי הןדעה לרשום למנהלת שלי שאני לא אגיע בגלל זה?
איך להודיע למנהלת שלי שאני לא מרגישה טוב היום ולא אגיע לעבודה?
המנהלת שאלה אם אני יכולה לבוא לעבוד עכשיו.. מה לענות? כיאלו ואני לא יכולה עכשיו
המנהלת שלי בעבודה שאלה אותי
המנהלת שלי תמיד שמה אותי לעבוד בימי שישי, שלוש פעמים בימי חול ועוד פעם אחת בשישי. פעמיים ביטלתי כי אני נורא שונאת