6 תשובות
ללאלא אחותי יש לו חברה תתרחקי
לא מתעסקים עם מישהו שיש לו חברה.
את רצינית יש לו חברה תתרחקי
אנונימית
יש לו חברה ong
תאמיני לי שאני מבינה אותך זה קרה לי גם זה חרא אבל את צריכה לא לנסות לעשות משהו גם אם את מרגישה שהוא מרגיש כמוך תתרחקי מהזוגיות שלו אחותי ושהם יפרדו אז תעשי צעד אבל אל תנסי להפריד בינהם או משהו ואם הם יפרדו אז אם את עדיין מרגישה ככה תעשי צעד אם לא אז יופי בינתיים תנסי לרדת ממנו