4 תשובות
וואי צירגעי כולה אינסטגרם
זה באג, זה יסתדר עוד מעט מה הלחץ
זה באג, וכנראה (לא בטוח) זה יסתדר ב 21:00 בערך
שואל השאלה:
אני בלחץ כי נכנסתי מהטלפון של אחותי וזה מראה שהחשבון שלי בכלל לא קיים, מי שעקב אחריי, זה מראה שכבר לא.. קיצר החשבון נמחק אז אני באמת לא חושבת שזה סתם באג
אנונימית
גם לי זה ככה על תדאגי