4 תשובות
^אחי מה אתה לא שומר יא אפס
^
אני בת..
אני בת..
יש כזה "אתגר נובמבר" "אסור" לבנים לא1נן בנובמבר..
אז יעני הבנות "מתעללות" בהם
אבל בתכלס אנחנו כולנו די יודעות שאף אחד לא באמת שומר וזה סתם
אז יעני הבנות "מתעללות" בהם
אבל בתכלס אנחנו כולנו די יודעות שאף אחד לא באמת שומר וזה סתם
יום הולדת שלי
באותו הנושא: