5 תשובות
אני לא בקשר עם האקסית כי היא מניפולטיבית ומסכנה.
שואל השאלה:
למה אתה חושב את זה? היא נפרדה ממך?
למה אתה חושב את זה? היא נפרדה ממך?
סיבה שאני יכול להסביר אבל זה לא נושא לשאלה בסטיפס
אני לא בקשר אם האקס שלי ואני חושבת שזה לא טוב להיות הקשר אם האקס
שואל השאלה:
רוצה לדבר ולהסביר?
רוצה לדבר ולהסביר?
באותו הנושא: