12 תשובות
תלוי איך זה בא לידי ביטוי, אבל בגדול, אני לא מתחברת לקונספט
לא חושבת על זה יותר מדי, יש כאלה שעובד להם ויש כאלה שלא. אני רק יודעת שאני לא רוצה שידוך.
לא.
זה כן יכול לעבוד
אני אישית לא הייתי מנסה את זה
אני אישית לא הייתי מנסה את זה
אני חושבת שתכלס זה כמו שאני מכירה לחברה שלי את בן דוד שלי נגיד, תכלס זה גם אותו דבר רק רם שם אחר
בערך
בערך
יש בזה משהו מאוד יפה ותמים.
כמובן שזה צריך להיעשות בזהירות
כמובן שזה צריך להיעשות בזהירות
אנונימית
דרך צנועה ומקובלת מדורי דורות להכיר לצרוך הקמת בית נאמן בישראל.
לא מבין למה יש כל כך הרבה סגיגמות שליליות נגד זה, זה לא שאבותינו (של כולנו) עשו משהו נורא.
לא מבין למה יש כל כך הרבה סגיגמות שליליות נגד זה, זה לא שאבותינו (של כולנו) עשו משהו נורא.
אנונימי
סבבה, לפעמים עובד לפעמים לא, כל עוד לא מכריחים אותם להיות ביחד
כל עוד זה בדרך הקדושה ובצניעות אז זה מצויין - כמו שאמרו מעלי שתהיה השגחה וזהירות בין המשודכים.
דרך נחמדה סך הכל
פחות מדבר אליי אבל אני לא שללתי את זה
פחות מדבר אליי אבל אני לא שללתי את זה
אני ממש בעד.
אני חושב שזו דרך מעולה להתחתן.
זו דרך ששמה את המח כבסיס, ולא את הלב כבסיס.
וזו דרך שלא מאפשרת התברברות בקשרים שלא יובילו לשום דבר חוץ מכאב לב.
כמובן, שאם מישהו מחפש זוגיות רק כדי להנות, אז זו לא הדרך.
השידוך נועד למי שמחפש זוגיות יציבה, והקמת משפחה.
אני חושב שזו דרך מעולה להתחתן.
זו דרך ששמה את המח כבסיס, ולא את הלב כבסיס.
וזו דרך שלא מאפשרת התברברות בקשרים שלא יובילו לשום דבר חוץ מכאב לב.
כמובן, שאם מישהו מחפש זוגיות רק כדי להנות, אז זו לא הדרך.
השידוך נועד למי שמחפש זוגיות יציבה, והקמת משפחה.
כשזה לפי ההלכה זה טוב מאוד
באותו הנושא: