13 תשובות
לא
אנונימית
לא
לא
שואל השאלה:
למה לא בתכלס?
כאילו אני מבין , אבל אהבה לא יותר חזקה מהכל?
אנונימי
ברור לא לא מסכימה זה זכותי לא להסכים
כן למה לא
אני בטעות התאהבתי במסורתי ועובדה שעם כל האהבה שלנו ואני עדיין אוהבת זה לא יכול להסתדר...קשה לנהל ככה בית
אנונימית
לגבי "אהבה לא יותר חזקה מהכל?"
יש הומופוביה (*חלק* מהדתיים וגם *חלק* שלא)
לשאלה: לא כי אני לא מחפש זוגיות.
אנונימי
לא, כי אני רוצה לנהל אורח חיים דתי בשלימות
לא, כי אין מה לחפש אצל מישהי שלא שמה על חוקים מסוימים של ה' ועושה מה שבא לה.

ולגבי אהבה: אין אהבה כאהבת המקום.
אנונימי
לא כי אני רוצה להקים בית דתי אבל אם היא מתחזקת אין לי בעיה

אהבה לא יותר חזקה מהכל ובסוף יגיע האדם הנכון
מסורתית
ולא, חשוב לי מישהי יותר צדיקה

אגב הקטע של אהבה חזקה מהכל זה יותר בדיסני, חשוב לנו יותר אלוקים