8 תשובות
פשוט תיכנסי להודעה בלי לחשוב על זה, תעשי את זה חד וחלק.
אני מבינה את הלחץ הזה וכשאני קיבלתי את ההודעה הכי חשובה שהייתה לי עד עכשיו, היה לי הכי קל לעשות את זה חד וחלק. מקווה שזה עזר
אני מבינה את הלחץ הזה וכשאני קיבלתי את ההודעה הכי חשובה שהייתה לי עד עכשיו, היה לי הכי קל לעשות את זה חד וחלק. מקווה שזה עזר
תיכנסי ותעדכנו דחוף
שואל השאלה:
נכנסתי זה לא משהו רע
נכנסתי זה לא משהו רע
אנונימית
מה הוא כתבב?
אנונימית
די אל תשאירי במתח, מה הוא כתב?
שואל השאלה:
אני ארשום מי שרוצה בפרטי
אני ארשום מי שרוצה בפרטי
אנונימית
את יכולה לרשום לי? אם נוח לך... סתם מסקרנות
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
באותו הנושא: