זה מוזר שמישהו יכול לסנן אותי איזה שעה אבל אני עדיין אענה תוך כמה דקות?
כאילו אני פשוט לא מסננת אם אני זמינה אני ישר עונה ואני זמינה כמעט כל הזמן, אז יכול לקרות שמישהו סינן אותי איזה 3 שעות ואני עדיין אענה בתוך 10 דקות פשוט כי אין לי למה לסנן- זה מוזר או שזה מסכן או משו?