9 תשובות
אז תשאלי
שואל השאלה:
הייתם פעם בזוגיות.
אנונימית
יש לי אסטמה של העור אם זה נחשב :)
כן?
שואל השאלה:
מה זה אומר ^^
אנונימית
לא הייתי בזוגיות אבל אני בת 14 אז לא ממש היתה לי הזדמנות.
שואל השאלה:
אה תודה
אנונימית
אבל אני לא חושבת שבעיה בעור תשנה את המשיכה של אנשים אלייך או תגרום להם להתרחק כי זו בסך הכל בעיה ולכולנו יש בעיות
אסטמה של העור זה אומר שהוא לא מצליח לקבל את כל החומרים שמגיעים אליו ולכן הוא לא בריא ולרוב מופיעים בגלל זה פצעים