תשובה אחת
תתחיל ללמוד ולהשקיע ואז לסחור בדמו ואז ברגיל ורק אז תתחיל לחשוב על מינוף.
מינוף זה כשאתה סוחר עם כסף לא שלך.
נניח מינוף של פי 10 אומר שאני בוחר עם פי 10 יותר כסף ממה ששמתי. נניח ששמתי 100 אז אני סוחר עם 1000 (100 שלי ועוד 900 של הברוקר). ואז נניח אני מורווח 10% אז במקום להיות מורווח 10 אני מורווח 100 (100%) אבל אותו דבר גם לגבי הפסדים. הפסד של 10% יהפוך להיות הפסד של 100% כלומר נשארתי עם 0 אחרי ירידה של רק 10%.
קריפטו יכול להיות טוב אם לומדים ומשקיעים בצורה זהירה ועם סכום שאפשר להפסיד ולא יקרה כלום. כדאי ללמוד גם על שוק ההון.
מינוף זה כשאתה סוחר עם כסף לא שלך.
נניח מינוף של פי 10 אומר שאני בוחר עם פי 10 יותר כסף ממה ששמתי. נניח ששמתי 100 אז אני סוחר עם 1000 (100 שלי ועוד 900 של הברוקר). ואז נניח אני מורווח 10% אז במקום להיות מורווח 10 אני מורווח 100 (100%) אבל אותו דבר גם לגבי הפסדים. הפסד של 10% יהפוך להיות הפסד של 100% כלומר נשארתי עם 0 אחרי ירידה של רק 10%.
קריפטו יכול להיות טוב אם לומדים ומשקיעים בצורה זהירה ועם סכום שאפשר להפסיד ולא יקרה כלום. כדאי ללמוד גם על שוק ההון.
באותו הנושא: