5 תשובות
נראלי שכן
אנונימית
עדיף שתתייעצי עם רןפא
תתייעצי עם רופא. אצל כל אחד זה אחרת. המון בהצלחה3>
תתייעצי כמובן עם רופא, תלוי גם ממה זה נובע. אם זה ממחסןר בתזונה (בעיקר הפרעות אכילה) ממליצה לך לא לטוס. מעבר לטיסה עצמה אם את במצב כזה לא תהני וקשה לתפקד. אלא כם כן את יכולה לקחת את עצמך בידיים ובטווח הזמן הזה לחשוב על ההנאה שלך ולהבין שאת עומדת לפספס משהו עיקרי בגלל מזון.
שואל השאלה:
שנייה ואם אני בתת משקל אבל אני אוכלת את כול הויטמינים שצריך אז זה בסדר?
שנייה ואם אני בתת משקל אבל אני אוכלת את כול הויטמינים שצריך אז זה בסדר?
אנונימית