4 תשובות
יואו היי רינגו
בכל מקרה זה קצת חרוש, אני בחיים לא הייתי מקעקעת את זה אבל אם את אוהבת זה מה שחשוב
תקעקעי "וואלה, הביטלס הם אוברייטד"
סורי אבל חרוש ממש
ממש חמוד :)