7 תשובות
לא חושבת
לא אני
יש פה ילדים
רק אנשים שמחפשי ממש ממש שינוי כלכלי על פני כל שינוי.
לדעתי היו הרבה יותר אם היא לא הייתה הופכת לבדיחה בצורה נוראית עך ידי אנשחם לא נחמדים..
לדעתי היו הרבה יותר אם היא לא הייתה הופכת לבדיחה בצורה נוראית עך ידי אנשחם לא נחמדים..
אני
אנונימי
אני לא חןשבת שהיא תהיה בכלל אופציה
אשכרה בן דוד שלי
אנונימית
באותו הנושא: