10 תשובות
ל4080 קודם כל חוץ מזה שהוא יקר הוא גדול ולא נכנס בכל מארז והוא דורש ספק כח מיוחד שכרגע כמעט ואין בארץ ויש בעיה שכרגע הם נשרפים בחיבור pcאקספרס
כרגע אין שום סיבה הגיונית לשדרג ל4080 ועדיף 3080 תלוי מה השימושים שלך
שואל השאלה:
אז כאילו כרגע בארץ יותר עדיף 3080?
אנונימי
שואל השאלה:
והאם הוא טוב?
אנונימי
ברור שהוא טוב, הכרטיסים האלה מצויינים, כמובן שה4080 יותר טוב אבל מיותר פשוט
ומה השימושים שלך במחשב?
שואל השאלה:
אוקיי, תודה רבה לך ומאיפה אני אוכל להזמין אחד בארץ בלי שזה יהיה מחשב שלם
אנונימי
שואל השאלה:
שימושים:עבודות של סרטונים להרבה אנשים אז אני צריך שיהיה פחות לאגים כדי שיהיה יותר נוח לערוך,משחקים כדי לגרום להם להיות עם איכות טובה
אנונימי
אתה יכול לאסוף מהחנות או להזמין לבית לדעתי כן
שואל השאלה:
אפשר להזמין?
אנונימי
רוב חנויות המחשבים, אם אתה רוצה שזה יהיה יותר זול אז כמובן באילת ksp/tms אבל תצטרך להגיע לשם כדי לאסוף את זה, ואם לא אילת אז בסניף אחר שלהם בארץ ויש לך גם את plonter שמצויינים ויהב מחשבים למרות שהרבה זמן לא שמעתי ממנו נראלי הוא פרש