4 תשובות
שואל השאלה:
אני בתיכון כן
אני בתיכון כן
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בבית ספר ''מיוחד'' וכמעט השתגעתי שם, ההורים שלי לא מוכנים לתת לי ללמוד בבית כי הם אומרים שאני חייבת מסגרת למרות שכל מה שעשיתי עד עכשיו זה ללמד את עצמי ולקבל ציונים גבוהים מאוד
הייתי בבית ספר ''מיוחד'' וכמעט השתגעתי שם, ההורים שלי לא מוכנים לתת לי ללמוד בבית כי הם אומרים שאני חייבת מסגרת למרות שכל מה שעשיתי עד עכשיו זה ללמד את עצמי ולקבל ציונים גבוהים מאוד
אנונימית
אולי אם את בתיכון אז בית ספר אקסטרני
לימודים מהבית? בתי ספר מיוחדים?
אנונימית
באותו הנושא: