5 תשובות
לאט ובזהירות
לומדים
גם לי,
הכל טוב, תלמדי כל יום למבחן הכי קרוב.
יהיה טוב.
שואל השאלה:
אני מנסה להתמודד אבל כשאני לומדת אני מתחילה לבכות ופשוט לא מבינה כלום
אנונימית
גם לי יש
אל תדאגי נעבור טת זה
כל יום ללמוד למבחן שהכי קרוב כמו שאמריקה אמרה
בהצלחהה3>