9 תשובות
אני מסכימה, גם לערבים הארץ שלנו חשובה אפילו באותה מידה.
זה סתם טיפשי להגיד שיש להם עוד מדינות, כאילו פשוט אפשר לעבור ממדינה למדינה בכזו קלות...
^^ככ הרבה טעויות בתשובה אחת
שואל השאלה:
כן אבל תחשבו שאתם לא הייתם רוצים עכשיו לעבור למדינה יהודית שבה התנאים מבחינת רפואה וכלכלה גרועים מאוד
אז שיעברו לאירופה למה לא לעודד הגירה למדינות הנואורות והפרוגרסיביות עם ילודה נמוכה?
איזה טעויות תציין? אתה הומן שתומך באנשים שהיו זורקים אותך מהגג ברגע שהם היו יכולים
זאת מדינה יהודית,ובכל מקרה לא רוצים להעיף את הערבים רוצים להעיף רק את הערבים מחבלים
לא טיפשי בכלל יש להם 22 מדינות עם אותה התרבות הערכים והדת לנו יש מדינה אחת והם לא יכולים לסבול את עצם הקיום שלנו..הערבים שפה מנהלים מלחמת תודעה ומלחמה פיזית כדי לממש את החלום שלהם ולהעיף אותנו..זה טיפשי לומר שיש איתם דו קיום כי אף פעם לא יהיה ולא היה ומי שמאמין בזה הוא בור מוחלט. המטרה הסופית היא "שחרור" פלסטין והריסת הקיום היהודי במזרח התיכון שלפי החשיבה של הערבי צריך להיות מוסלמי וערבי..הם רואים את ישראל כעלבון לאיסלאם
זה ליטרלי מה שאני תמיד אומרת, הם תמיד רוצים עוד.
אלה מדינות שמלאות בתרבויות שלהם, לנו יש רק את מדינת ישראל. אני לא בעד להעיף אותם מפה אבל זאת מדינה יהודית והם צריכים לכבד אותנו ולהודות לנו שאנחנו נותנים להם לגור פה ולא להגיד פרי פלסטין ושטויות כאלה כי חאלס אם עש לכן בעיה איתנו אז לכו מפה (לא מכלילה בשום צורה, מדברת על כאלה ספציפיים)