4 תשובות
אלו האשכנזים חוגגים. הם לא מרגישים יהודים
ככה זה שהדור שלנו מדרדר
הוא לא מפסיק לחפש סיבה למסיבה
ה' ירחם ויציל
תמיד יש בישראל מסיבות של האלווין
אנונימי
הדוניסטים, רק רוצים לחגוג כל היום