4 תשובות
זה תמיד ככה
עם הזמן זה יעבור
לא יראה פתטי, אבל את צריכה להמשיך הלאה.
זה יעלה לו לאגו.
תחשבי, מה תקבלי מזה שתשלחי לו הודעה? עוד סירוב? לא חבל?

תמצאי לך תחביבים חדשים ותכירי אנשים חדשים.
לא בהכרח גברים.
תתמקדי במטרות ובבעיות שלך.
אהובה אל תשכחי שיש סיבה שנפרדתם, וזה נורא קשה להתגבר על מישהו שאוהבים ואני מבינה את ההרגשה של כמה זה קשה אבל היה לזה סיבה ,ואם תשלחי לו הודעה הכל פתאום ייראה מוזר בשבילך ובשבילו אל תעשי את זה זה יחזיר אותך לאותו גלגל אחורה ,את תתגברי על זה בסופו של דבר וברגע שתתגברי את תרגישי הקלה ,הזמן עושה את שלו(:
תמצאי לך עיסוקים כמו ,עבודה ,לצאת עם חברים ,להסתובב,להכיר אנשים חדשים,
ואם תרצי אני כאן לכל דבר (:
QT
שואל השאלה:
תודה אני כלכך מעריכה אתזה 3>>
אנונימית
באותו הנושא: