6 תשובות
שואל השאלה:
אני רואה מלא אבל לא לומדת מזה באמת
שואל השאלה:
זה העניין אני בת 14 וחצי ואני יודעת רק את ה איי בי סי די. וזהו
שואל השאלה:
אז לא הבנתי לראות סדרות אם כתוביות או בלי כתוביות?
שואל השאלה:
גם אם אני יראה סדרות בלי כתוביות אני לא יבין כלום
שואל השאלה:
הבנתי
שואל השאלה:
תודה