4 תשובות
תנו לחיות לחיות
אני אימצתי מ"אריאלה חנות חיות"
זאת חנות חיות שאוספת כל חיה שהם מוצאים ברחוב (יש להם אפילו ארנב) וחצי מההכנסות שלהם של המוצרים לחיות שהם מוכרים הולכות לטיפול בחיות האלה
ממליצה על יד 2.
אימצתי את החתול שלי משם.
לשאול וטרינרים שיכוונו