4 תשובות
הייתי חורש עליהם בתקופת היסודי עד החטיבת ביניים. אחרי החטיבה כבר נמאס לי מהם, ואז הם התפרקו.
אבל שמחתי כמו ילד כשהם הוציאו שיר חדש
אבל שמחתי כמו ילד כשהם הוציאו שיר חדש
לפני שנה וחצי חרשתי על השירים שלהם
^מה שאמרו מעליי :)
את האמת עד היום הקול של ג'רארד דיי צורם לי אבל למדתי להתרגל אליו
את האמת עד היום הקול של ג'רארד דיי צורם לי אבל למדתי להתרגל אליו
חולה עליהם, אין לי רק שיר אחד אהוב