3 תשובות
בשוק של ראש העין:)
השבוע ראיתי בשוק.
לא נראלי שמוכרים עכשיו כי כבר קיץ..
אבל אני קניתי במגה בול יש שמה ממש יפה:)
אבל אני קניתי במגה בול יש שמה ממש יפה:)
באותו הנושא: