7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני כל יום מאז שהתחלתי לדבר איתו כותבת מה קורה, אז זה לא מוזר
אנונימית
את יכולה לשלוח כזה מה איתך ולראות איך הוא עונה וזה ואז תראי שאם הוא עונה יבש או לא עונה את לא תשלחי את ההודעה הבאה
שואל השאלה:
מה הכוונה עונה יבש
אנונימית
עונה יבש זה יכול להיות שהוא לא התעניין גם בך בחזרה או יענה לך במילה אחת. תסתכלי גם אם כל פעם שאתם מדברים אם את תמיד שולחת את ההודעה ראשונה
זה לא מביך תשלחי
שואל השאלה:
אמנם דיברנו רק שלוש פעמים ואני זאת שיזמתי כל פעם את השיחה, אבל הוא תמיד ענה לכל שאלה ושאל גם לגביי ושאל לשלומי
אנונימית