8 תשובות
בהגדרות, שפה ועברית
לא יודעת אם אפשר אבל אם כן אז בהגדרות
חייב ליהיות דרך
100 אחוז הגדרות
100 אחוז הגדרות
כן
הגדרות-שפה-עברית
הגדרות-שפה-עברית
שואל השאלה:
נכנסתי להגדרות באינסטגרם, על שפה ועשיתי מה שהם מבקשים אבל בהגדרות של האייפון לא היה עברית.
נכנסתי להגדרות באינסטגרם, על שפה ועשיתי מה שהם מבקשים אבל בהגדרות של האייפון לא היה עברית.
אנונימי
כן, הגדרות-שפה- hebrew או איך שלא רושמים עברית באנגלית
שואל השאלה:
נוטלה או שחר?
נכנסתי לsettings בפרופיל שלי לחצתי על account ואז על language וזה אמר לי שצריך להחליף בהגדרות באייפון ולא היה לי..
נוטלה או שחר?
נכנסתי לsettings בפרופיל שלי לחצתי על account ואז על language וזה אמר לי שצריך להחליף בהגדרות באייפון ולא היה לי..
אנונימי
כן
בהגדרות
settings>language>hebrew
בהגדרות
settings>language>hebrew
באותו הנושא: