3 תשובות
שניהם טובים
אבל השאלה עם מי אתה מדבר נגיד עם חברים וכאלה אפשר להגיד היי וזה
אבל נגיד בפגישות מחול וכאלה אומרים הלו
אבל השאלה עם מי אתה מדבר נגיד עם חברים וכאלה אפשר להגיד היי וזה
אבל נגיד בפגישות מחול וכאלה אומרים הלו
שניהם סבבה
השאלה אם מי אתה מדבר
השאלה אם מי אתה מדבר
אנונימית
שניהם תקינים
באותו הנושא: