19 תשובות
הרצליה
צפון בקיבוצים
שואל השאלה:
תל אביב רק בגלל הסודנים והנרקומנים
אבל זאת עיר אחלה
אנונימי
עומר
אנונימית
לדעתי הרצליה הכי משתלם לגןר
עיר שיש בה הכל מהכול הדבר היחיד שאין שם זה כאב ראש מתיירים מה שיש בתל אביב
לדעתי? המקום עצמו הוא לא קבוע.
לי יתאים קיבוץ בנגב, בייחוד שיתופי.
לאחי הגדול כל דבר שהוא יותר קטן ופחות מרכזי מתל אביב זה מקום נידח ולא מעניין ליותר מטיול.
העיר היחידה לעומת זאת שאני מוכן לגור בה היא ירושלים.
תל אביב עיר נוראית מבחינת מגורים
זה נחמד מאוד לעשות שם יום כיף אבל לא מעבר
הדירות שם מסריחות ברמות בניינים רקובים ושכירות עולה 10 אלף שקל
המכירים שם מאוד גבוהים לא קק בדירות גם אם תקצי לעשות קניות או ללכת לאיזה מסעדה
שואל השאלה:
^
פחח יש את רמת אביב
אנונימי
רמת אביב זה דבר אחר
שואל השאלה:
אנוכי=אני
מי שאל על אחיך
אנונימי
שואל השאלה:
^
פחח, זה עדיין בתל אביב
אנונימי
אני מדברת על רוב הצעירים שגרים בתל אביב שגרים בדירת שותפים קטנה עם בניין מסריח ושכירות 10 אלף בחודש
שואל השאלה:
^
זה נכון
אנונימי
^^^^לא שאלת על אף אחד, ולכן אני הראתי שזה משתנה מאדם לאדם.
חיים שלי איזה רמת אביב כל מי שגר שם מסריח מכסף נראה אותך גר שם שיהיה בהצלחה
יש הרבה שכונות יוקרתיות בתל אביב ברור אבל צריך להיות עשיר בשביל לגןר שם
שואל השאלה:
אנוכי=אני
הכל בסדר. אחי
אנונימי
מודיעין, עיר העתיד
אנונימי