8 תשובות
שואל השאלה:
זה נשמע שהביו חקר זה כמו מעבדה בכימיה.
מה עושים במעבדה בביולוגיה? פשוט שאלון? בלי ניסויים (כי הבנתי שזה מה שעושים בביו חקר)?
זה נשמע שהביו חקר זה כמו מעבדה בכימיה.
מה עושים במעבדה בביולוגיה? פשוט שאלון? בלי ניסויים (כי הבנתי שזה מה שעושים בביו חקר)?
אנונימי
מעבדה יתנו לך שאלון כדוגמת השאלון שאצמיד לתגובה הבאה נושא וניסוי עליו, וביו חקר זה ממש עבודה מקיפה להגיש על סוגיה מדעית מסוימת, הצמדתי קישור
קישורים מצורפים:
.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימי
.
קישורים מצורפים:
ביו חקר זאת עבודת חקר בין אם קבוצתי ובין אם אישי ויש גם חלק קטן של סיור והגשת דוח עליו
ומעבדה זאת שאלון בגרות של ממש שם את/ה אמורים להציג את הידע שלמדת במעבדה כשיציגו לך נושא וניסוי שנערך עליו ולענות על השאלות
ומעבדה זאת שאלון בגרות של ממש שם את/ה אמורים להציג את הידע שלמדת במעבדה כשיציגו לך נושא וניסוי שנערך עליו ולענות על השאלות
שואל השאלה:
מה ההבדל בין ביוחקר למעבדה?
מה ההבדל בין ביוחקר למעבדה?
אנונימי
55% עיוני (מתוך זה 70% בגרות 30% מגן)
15% מעבדה
30% ביו חקר
15% מעבדה
30% ביו חקר
באותו הנושא: