3 תשובות
זה תלוי במקום, אצלנו אין משחקי פזם בכלל.
החבר הכי טוב שהיה לי ביחידה היה הכי ותיק בזמן שאני רק הגעתי. אפילו היינו יוצאים ביחד בסופי שבוע.
זה באמת תלוי באנשים, אני לא חושב שמשחקי פזם זה משהו שצריך להיות
אצלנו בפלוגה יש חוקי פזמ נוקשים אבל ברגע שנכנסים מבינים שהפלוגה זה משפחה והותיקים עוזרים לצעירים ומסבירים להם דברים כדי להתמקצע יותר טוב.
אצלנו הצעירים עושים את כל העבודות של הפלוגה והותיקים נחים
כשהייתי לוחמת לא התחברתי לצעירים, לא בקטע רע אבל היו משחקי פזמ וזה מובן לגמרי
כשאתה צעיר אתה לא מבין למה יש משחקי פזמ בכלל ואז כשאת תקופה בצבא ונהיית עייפה והפזמ גודל את מרשה לעצמך גם לצחוק על הצעירים אפילו שאת היית כזו פעם.
אצל גובניקים זה לא קורה בלוחמה תמיד יש משחקי פזמ, יחידות קרביות שמשלבות בנות זה פחות מלווה במכות אבל כן לחלוטין יש