5 תשובות
כן מגניב
זה רעיון סבבה.
אמנם הקבוצה די גדולה אז לדעתי כדאי משהו בסגנון בריכה.
בהצלחה :)
זה מקורי ויכול להיות ממש אחלה
כן! אם הייתי יכולה גם אני הייתי עושה את זה... אבל הבעיה שאין לי חברים אז זה יהיה טיפה קשה
שואל השאלה:
^^ זה עוד חודש ויהיה קר אז אי אפשר בריכה
אנונימית