11 תשובות
כן..
אנשים לא חייבים לחשוב כמוני.
קצת מבאס אבל אם הכימיה טובה והכל אז סתם חבל לפסול בגלל זה
לא
אנונימית
מה זה "הפוך"?
אני ימנית, אם הוא היה מצביע לגנץ או לפיד, זה לא היה מונע ממני לצאת איתו. אם הוא היה מצביע לרשימה המשותפת, לעומת זאת...
אנונימית
לפיד/גנץ זה ממש לא ההפך מבן גביר, אם כבר מרצ או המשותפת

וחד משמעית הייתי פוסלת אם הוא היה לקיצון השני.
כנראה שלא, בגלל שהאידיאולוגיות של הימין והשמאל מאוד שונות אחת מהשניה, ויהיה לי קשה מאוד לנהל מערכת יחסים עם מישהו שהאידיאולוגיה והערכים שלו שונים משלי
לא חושבת , ולא בגלל שזה כזה חשוב מה בידיוק הדעה הפוליטית אבל זה יכול להראות משהו על האינטיליגנציה ולא הייתי מתלהבת מזה שהוא מישהו שמאמין לשקרים ופרובוקציות ושהוא חלק מהטרנד המטופש הזה של להיות כמה שיותר ימין קיצוני או ביביסט
אנונימית
מצביעה לציונות הדתית בטוח אפסול הליכוד לא
אנונימי
אני בת אבל יכול להיות שהייתי פוסלת מישהו על סמך מה שהוא מצביע, כאילו זה ממש תלוי, הוא לא חייב להצביע לאותה מפלגה שאני מצביעה אבל אם לצורך העניין הוא מצביע למרצ או אפילו למפלגות שמאלניות קיצוניות יותר חד משמעית הייתי פוסלת
לא
אם הוא מצביע הפוך ממני זה מעבר לקול בקלפי, זה אומר דעות שונות לחלוטין כמעט בכל תחומי החיים ואני חושבת שיהיה לי די קשה להתמודד עם זה