6 תשובות
תקציב וגודל כיתות
שמורים מקבלים כסף על פי ההשקעה והאהבה שלהם - ולא על פי כמות הזמן שהם מורים.
בגלל שמורים וותיקים מקבלים יותר כסף זה מעודד אנשים זקנים שכבר נעלמת להם השמחת חיים להמשיך להיות מורים, ובו-זמנית מונעת מאנשים צעירים ומלאי שמחת חיים את התפקיד בגלל שהוא מביא מעט כסף בשלבים הראשונים.
מקצועות כמו תנך וספרות לא יהיו חובה
משנה את רוב המקצועות לדברים שכן יעזרו בעתיד (משכנתא,וכו')
חוק של לפטר מורים שעוזרים לילדים שמחרימים ילד אחר,משפילים וכדומה
לעלות את המשכורת למורים
הכל .
שילמדו דברים לחיים ולא דברים שלא יעזרו לאף אחד. דוגמא למקצועות שלא עוזרים לאף אחד : ספרות / גיאוגרפיה / אזרחות ...
(גיאוגרפיה אפשר ללמוד בדיוק 5 דקות זה כלום)
שהמורים והצוות יהיו יותר סבלנים ומקשיבים ושיקשיבו במקום להפיל על תלמידים את כל הבעיות והצרות שלהם רק כי הם "תלמידים" .
שיפסיקו המורים להתלונן על ה12,000+ שקל שהם מקבלים בחודש.
שהמורים ישקיעו יותר בחינוך ולימוד למה אם ילד מקבל -50 במבחן כנראה שהמורה לא טוב מספיק.
שיתנו לתלמידים יותר חופש ופחות להתמקד על מתמטיקה חוץ מהבסיס לחיים (להוריד את אלגברה, פיזיקה וכל השטויות האלה)
אנונימי
^ מה חחח איפה אתה חי? איזה 12 אלף + שח מורים מקבלים?
אמא שלי מורה ואפילו את ה8000 היא לא עוברת וככה גם עוד חברים שלה בתחום.. ועוד יש הורדות מהמשכורת כמו מיסים ועוד..
אגב, מורה מתחיל לא מקבל מעל 5000 אפילו..

רק הוותיקים שממש הרבה שנים מעל 20 שנים במערכת אולי עוברים את ה8000 וזה גם תלוי בכמות השתלמויות ודרגות שהם עוברים.

אה ולשאלה:
הייתי משנה את האופן שמזלזלים בנו המורים- שישקיעו יותר שעות לתגבורים ולטיולים יותר לימודיים ודחוף לסדר בכל בית ספר אחות שתהיה למקרי רפואה
אנונימית