6 תשובות
אויי
לא נורא אבל בקטנה
הכל טובב לא ימות העולם בגלל ציון אחד קטן במתמטיקה
זה בסדר זה רק מבחן אחד מבחן הבא תפציצי
שואל השאלה:
חרשתי למבחן את החיים שלי ואני שונאת את המורה הזאת יאללה
רוב המבחנים במתמטיקה קיבלתי ציונים לא מדהימים(גם ב4), בשתי הבגרויות קיבלתי 97 ו98, אז הכל טוב הייתי אומרת
תקשיבי המבחנים בבית ספר עושים אותה קשים והבגרות ממש סבבה אם את לומדת אליה כמו שצריך כי זה משרד החינוך בונה אותה ואני קיבלתי ציון גבוה מאשר כל המבחנים בבגרות
אנונימי