7 תשובות
כן, אפשר להגיד שגם אני.
הימים הטובים שלא דאגנו לכלום.. ושיחקנו עם חברים בגולות וסופרגול חח.
#זוכרים_את_2010-2016
גם אני
זה תקופה
זה לא אשמתך
ואתה לא יכול להכריח את עצמך להרגיש משהו אחר
זה פשוט מה שזה