2 תשובות
מישהו שהיה איתי במכינה התגייס לטייס ישר אחרי המכינה. אין שום בעיה עם זה.
בהצלחה
בהצלחה
מאוד מאוד יכול להיות שתצטרך לעבור את המיונים שוב, אבל שים לב שיש תפקידים שלא נשמרים (במידה ועברת) ויש גם תפקידים שאי אפשר לעשות להם מיונים שוב, תברר את העניין לגבי התפקידים שאתה רוצה.
בכל מקרה, יש לך עד מרץ לסגור במכינה ולהגיש ולקבל דח"ש. מכינות כבר פתחו הרשמה לימים פתוחים וימי מיון אז לך תירשם למכינות שאתה רוצה ובימים פתוחים גם מסבירים קצת על הצבא ואיך זה עובד, מניחה שיסבירו גם על דח"ש. אם יש מכינה שאתה מעוניין בה זה הכי לגיטימי בעולם להתקשר למי שאחראי על ענייני צבא במכינה ולשאול אותו שאלות שמטרידות אותך בנושא מיונים, שיבוץ ודח"ש.
בכל מקרה, יש לך עד מרץ לסגור במכינה ולהגיש ולקבל דח"ש. מכינות כבר פתחו הרשמה לימים פתוחים וימי מיון אז לך תירשם למכינות שאתה רוצה ובימים פתוחים גם מסבירים קצת על הצבא ואיך זה עובד, מניחה שיסבירו גם על דח"ש. אם יש מכינה שאתה מעוניין בה זה הכי לגיטימי בעולם להתקשר למי שאחראי על ענייני צבא במכינה ולשאול אותו שאלות שמטרידות אותך בנושא מיונים, שיבוץ ודח"ש.
באותו הנושא: