16 תשובות
אל תהיי נורמאלית תישארי מוזרה! מי שאת!
הם בטח רגילים ומשעממים ואת מיוחדת! וככה צריך!
הם בטח רגילים ומשעממים ואת מיוחדת! וככה צריך!
אישה חכמה ושמה אידה אמרה פעם: "אנחנו המוזרים חייבים להישאר ביחד" בקיצור תישארי מוזרה עם המוזרים שאת אוהבת
אהאה תני כיף כל יום 300 פעם אומרים לי שאני מוזרהה
שואל השאלה:
גם ליי וזה פוגע באלי לבכות
גם ליי וזה פוגע באלי לבכות
אל תתני לזה לפגוע בך
להיות מוזרה זה הכי טובב
להיות מוזרה זה הכי טובב
שואל השאלה:
מה טוב בלהיות מוזר? זה נותן לאנשים סיבה רק להציק לך ולרדת עליך כמובן שיש גם יתרונות אבל בנתיים החסרונות פוגעים
מה טוב בלהיות מוזר? זה נותן לאנשים סיבה רק להציק לך ולרדת עליך כמובן שיש גם יתרונות אבל בנתיים החסרונות פוגעים
שואל השאלה:
מסכימה^
מסכימה^
כל החברות שלי מוזרות, זה הכי כיף ככה
תסתכלי על הדברים הטובים מה אכפת לך מה אנשים יחשבו עלייך?
תסתכלי על הדברים הטובים מה אכפת לך מה אנשים יחשבו עלייך?
שואל השאלה:
אני לא בנאדם שנפתח מהר אבל תודה פרקתי ממש קצת מחיי
אני לא בנאדם שנפתח מהר אבל תודה פרקתי ממש קצת מחיי
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי
אני טובה בדברים האלה ואני "הפסיכולוגית" בין חברותיי המוזרות גם הן
אהאה אני הצגתי את זה כל כך גרוע שאין סיכוי שתסכימי
אני טובה בדברים האלה ואני "הפסיכולוגית" בין חברותיי המוזרות גם הן
אהאה אני הצגתי את זה כל כך גרוע שאין סיכוי שתסכימי
שואל השאלה:
תודה^
תודה^
הם חושבים שאת מוזרה כי את יותר טובה מהם
לא מכירה אותך אבל את ממש לא נשמעת לי מוזרה.
מוזמנת לדבר איתי אם באלך, ובטוחה שעוד הרבה ישמחו(:
ואל תקחי פה כל דבר שאומרים לך ללב, יש פה טיפוסים הזויים באמת❤
מוזמנת לדבר איתי אם באלך, ובטוחה שעוד הרבה ישמחו(:
ואל תקחי פה כל דבר שאומרים לך ללב, יש פה טיפוסים הזויים באמת❤
קורה לי
אין בזה שום דבר רע
תהי מי שאת
בעיה שלהם אם הם לא מתחברים אלייך שיתקדמו
אין בזה שום דבר רע
תהי מי שאת
בעיה שלהם אם הם לא מתחברים אלייך שיתקדמו
תתעלמי ואל תשתני בגלל מה שהם אומרים לך. העיקר שתהיי את. בעייה שלהם שיחשבו שאת מוזרה זה לא אמור להזיז לך
אל תקשיבי תהיי עצמך.