7 תשובות
גם לי כאב קצת גם אחרי אבל השארתי
שלי היה מזהב אמיתי אם זה משנה
שלי היה מזהב אמיתי אם זה משנה
אם עדיין כואב, תשאירי ותמשיכי לחטא ולטפל
מי שאמר לך להחליף תוך שבועיים לא מקצועי, זה מהר מדי. החלמה של עגיל בתנוך נעה בין 1-2 חודשים מינימום ומומלץ לחכות אפילו יותר לפני שמחליפים. ואסור להוריד עגיל שעוד לא החלים לחלוטין.
שואל השאלה:
^^כואב רק כשאני מושכת קצת כזה. החורים הרגילים שלי נגיד אם אני שמה עגילים ומושכת זה לא כואב.
כולם אמרו שתוך שבועיים בתנוך זה מחלים אבל רציתי להשאיר יותר.^
^^כואב רק כשאני מושכת קצת כזה. החורים הרגילים שלי נגיד אם אני שמה עגילים ומושכת זה לא כואב.
כולם אמרו שתוך שבועיים בתנוך זה מחלים אבל רציתי להשאיר יותר.^
אנונימית
לי לקח חודשיים להחלמה מלאה, לא להחליף עד שלא כואב בכלל
את צריכה לחטא עם אלכוהול ואז זה בסדר לפי דעתי להחליף עגיל, גם לי זה היה
אסור לחטא עגיל עם אלכוהול.