6 תשובות
שואל השאלה:
ולהתאמץ בשבילן*
אנונימית
אני נהנת מלהתאמץ ולהשיג את המטרות שלי.. כל אחד ומה שטוב לו
עניין של סיפוק עצמי, להגיע לתוצאות ולהגיד שעשית כל מה שרצית בחיים.
גם לא צריך להסתכל על זה בצורה כזאת.
לחיות את החיים
הנאה מגיעה מקושי
לדעתי כדי שתהיה סיבה לחיות ולעשות את כל הדברים שארצה עד היום האחרון
אנונימית