8 תשובות
כי הם עצלנים
עצלנים
אנונימית
תלוי
עצלנות
השפה בויקיפדיה גבוהה מידי בשבילם
צריכים הסבר קצר, פשוט וקולע
הרבה סיבות
השפה בויקיפדיה גבוהה מידי בשבילם
צריכים הסבר קצר, פשוט וקולע
הרבה סיבות
שואל השאלה:
כן אבל הרבה יוצר קל להיכנס לויקיפדיה
כן אבל הרבה יוצר קל להיכנס לויקיפדיה
עצלנות נטו
במיוחד השאלות שחוזרות על עצמך 20 פעמים ב10 דקות.
במיוחד השאלות שחוזרות על עצמך 20 פעמים ב10 דקות.
לא בהכרח
בויקיפדיה אתה מקבל מגילות
פה תשובות ישר לפואנטה
בויקיפדיה אתה מקבל מגילות
פה תשובות ישר לפואנטה
לפעמים כשאני שואלת פה שאלה שאפשר לקבל עלייה תשובה בגוגל (בדרך כלל בנושא של כתיבה או ציור למשל) זה בגלל שאני מחפשת שאנשים יענו לי מהנסיון שיש להם בתחום.
אנונימית
באותו הנושא: