4 תשובות
לא
אין סיבה שאני אצטרך להוריד..
כן. זה חשוב וגם אני מסתובבת עם עדשות נוספות, אם נופלת לי עדשה מהעין ונאבדת..לפעמים זה קורה (:
יותר דחוף להסתובב עם עדשות נוספות
שואל השאלה:
אני הייתי מסתובבת גם עם עדשות יומיות שנשארו לי
עד לא מזמן
אבל וואלה עכשיו נראה לי אני אתחיל להסתובב עם עדשה נוספת
אנונימית
לא, אבל אני כן מסתובבת עם המשקפיים שלי לפעמים כשיש לי מקום בתיק, אבל אף פעם לא יוצא לי שאני צריכה להוריד