4 תשובות
אני תמיד חושב לעשות את זה אבל אף פעם לא באמת עושה את זה, יש לאנשים את הסיבה שלהם לשים מסיכות ולי זה לא מזיז
4AM
הייתי עם מסכה ושאלו אותי נגמר כבר הקורונה לא?
אנונימי
לא, בחירה שלו.