4 תשובות
אני תמיד חושב לעשות את זה אבל אף פעם לא באמת עושה את זה, יש לאנשים את הסיבה שלהם לשים מסיכות ולי זה לא מזיז
הייתי עם מסכה ושאלו אותי נגמר כבר הקורונה לא?
אנונימי
לא, בחירה שלו.
באותו הנושא: