7 תשובות
למה שיהיה בעיה בזה?
שום דבר מיוחד ולא.
שזה נראה נחמד נראלי
היה לי מישהי כזאת שיצאתי איתה, אולי את לא כמוה אבל גיליתי שהיא בגדה בי עם ה"ידידים" הכי טובים שלה.
לא חושב שזה רע פשוט תלוי בן אדם
פאקינג כלום אני לא מסתכל על אנשים וחושב לעצמי וואי עש לה שני ידידים זה כנראה אומר א ב ג לא. אנחנו בגיל ההתבגרות רוב האנשים מרוכזים בעצמם ולא שמים לב אלייך בכלל ולסטטוס החברתי שלך
שואל השאלה:
ואם היא לא זה ולא זה והם איתה מהגן ויש לה כמה חברות אבל היא לא איתן תמיד^
אנונימית
או שהיא לסבית או שהיא פיק מי
אנונימית